2016. március 26., szombat

Zeneajánló#1 - Dalma

Ahoy!
Mostanában rengetegszer hallgatok zenét, -eddig is így volt, de mindegy - sok kedvenc számom is lett. Gondoltam, hátha jól jön ez valakinek, így kifejtem a véleményem egyes dalokról, amik a kedvenceim közé sorolhatók. [Nincsen semmilyen sorrend, úgy raktam be, ahogy jöttek]

Fall Out Boy: Jet Pack Blues
Véleményem: A bandát mostanság nagyon megszerettem, a többi számaikat is kedvelem, de ez az, amit kiemelnék. Erőteljes és dinamikus számomra, már annyi történetötletem támadt, miközben ezt hallgattam.



High School Musical: What time is it?
Véleményem: Most nagy High School Musical lázban égek, nosztalgiázok a számokkal. A dal hatására, komolyan úgy érzem, mintha nyár lenne. Azért, vicces lenne, ha az iskolákban lennének ilyenek. Tervezem, hogy kipróbálom. :D Már csak tudni kéne énekelni.




DNCE: Cake By The Ocean
Véleményem: Régen nem szerettem Joe Jonast meg a srácokat, de ez a szám kimondottan tetszik.  Ez számomra egy jó kis utazós zene, vagy amin könnyen el lehet szenderedni.
Viszont, egyszer nem láttam még a videóklippjét.


Ylvis: Trucker's Hitch
Véleményem: Egyszerűen imásom Ylvist és számait. Nem azért, mert olyan nagyon jók lennének, mert elég paródia beütésűek, de én mindig jót szórakozok rajtuk. Ez a számuk most tetszik is, nem is tudom miért. De, ajánlom figyelmetekbe a többi dalukat is! /Egyébként, ezt is tervezem kipróbálni, de még szerválnom kell valahonnan egy kötelet./


Fleur East: Sax
Véleményem: Ez a szám lett az első számú kedvencem, miután meghallgattam. Mára már egy kicsit meguntam, annyit hallgattam, - ami általában így van - de még mindig nagyon szeretem.


One direction: Tell Me a Lie
Véleményem: Igen, nagy fan vagyok, és igen, ez egy régi számuk, de most játszotta le a Spotifí és rögtön rákaptam. Régen is ez volt az egyik kedvenc dalom tőlük, és most is. Jó együtt hallani a fiúkat. 


Zayn (Malik): Like I Would
Véleményem: És, ha már voltak a fiúk, neki is helyet kell hagyni. Imádom a hangját, egyszerűen olyan megnyugtató és jó hangzású. Nem bánom, hogy szólókarrierbe kezdett, így is szeretem őt és a hangját.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)