2016. március 29., kedd

Új szerkesztő//Myrtill Meyerhold

Sziasztok!
Mint láthatjátok új taggal bővült a blog. A lányoknak nagyon köszönöm, hogy bevettek.
Amit érdemes rólam tudni:
- Myrill Meyerholdnak hívnak (bloggernevem)
- 13 éves vagyok, hetedikes
- kritikát, rendezett képet és interjút lehet tőlem rendelni, illet bétázást és előolvasást
- már egészen 3-4-5 éves koromtól kezdve alkotok történeteket. Amíg nem tudtam írni/olvasni, addig abból táplálkoztam történeteket illetően, amiket anya vagy az óvónéni meséltek, illetve amiket a tvben láttam meséket, majd ami után az utolsó betűt is megtanultuk leírni, és már mindegyiket ismertem elkezdtem olvasni. Az első könyv amit elolvastam, az az akkori kedvenc mesém, a Geronimo Stilton sorozat egyik részének könyvváltozata volt, azt hiszem, hogy az volt a címe, hogy Karácsony van, Stilton. Azóta mai napig szívesen olvasok tőle könyveket, bár már csak egy pár darab van, amit nem olvastam. Azután jött a SzJG-lázam, ehhez csatlakozott a Hűvösvölgyi suli, Neveletlen hercegnő naplója majd a Sulijegyzetek sorozat-lázam, ami még mindig tart. Mostanában Pöttösöket olvasok, amik a valóságban játszódnak és tinikről szólnak. Most hurrogjatok le, de én se nem olvastam az Alkonyatot és a HP-t, se nem láttam soha filmként
- kedvenc könyveim: Lúzerek és bálkirálynők, az Akkor szakítsunk, a Bábel és a A csillagainkban a hiba, Sulijegyzetek-sorozat, HVS, de legnagyobb kedvencem akkor is a Percy Jackson-sorozat
- ez a könyv volt a legszörnyűbb, amit eddig olvastam: Egy ikerpár titkos naplója
- kedvenc írók: Leiner Laura, John Green
- kedvenc filmek: Sztárkivetett, Bajos csajok 1-2, Fák jú tanárúr 1-2, Hupikék törpikék 1-2, Alvin és a mókusok 1-4, Reszkessetek betörők 1-2, Titanic, A fiú, aki vérfarkast kiáltott
- kedvenc sorozat: Éjjel-nappal Budapest, Középsuli, Kendra a csúcson, Lehetetlen küldetés, Pedig jó ötletnek tűnt
- kedvenc dalok: Pillowtalk, See you again, End of the day, Csak te létezel, How deep is your love, Két pejló, Késő már
- kedvenc énekesek: Calvin Harris, Halott pénz, Wellhello, Pamkutya, Pentatonx, tATu, 1D, 5SoS, Csóró (ÉNB) Lali - az osztálykedvenc
- elérhetőségeim:
e-mail: peterfidodo@gmail.com
Facebook
Instagram
Ask.fm 

Néhány munkám:
lehet vinni, de kérlek jelezd!













Ez lettem volna én, bátran rendeljetek tőlem is!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)