2016. május 22., vasárnap

Kritika #1 - A kulisszák mögött

My Normal Life - A kulisszák mögött

Kinézet: 

Hát kezdeném a kinézettel először. Nos tetszik ez a szürke-fehér színösszeállítás, a fejléced remek. Az elrendezése is jó, jól kivan vágva Harry is és Ariana is. Bárki csinálta egy panaszom sincs rá. A modulok elrendezésével kissé gondban voltam..Kerestem hol a fülszöveg, és hát nem találtam. Ez pedig hiba. Főleg ha valakinek elege van a One Direction ff-ből, esetleg nem bírják Arianat sem Harry-t. Meg úgy alap fontos, hiszen ezzel tudod felkelteni az olvasók figyelmét, érdeklődését.. 
Utána tenném a menüt, majd a chatet, ami a cserék miatt is fontos, hiszen ezzel is tudod hirdetni a blogod, hogy többen olvassák. Aztán az állandó feliratkozóknak kirakhatnál egy rendszeres olvasók modult.
Egy kis segítség a modulok elrendezésével, kapcsolatban: 
  1.  Fülszöveg (Ha esetleg nem vagy biztos benne, hogy menni fog bátran ajánlom a lányokat, itt a blogon:) )
  2. Menü ( Főoldal, Szereplők, Fejezetek,Link cserék, Érdekességek, stb..)  
  3. Információk ( Mivel a menüben van ez külön dolog.. Te döntöd el kiírod-e külön és törlöd-e a menük közül. Bár én ezt tenném. De ez már részlet kérdés)
  4. Statisztika ( Hányan nézik a blogod. Bár ezt nem mindenki szokta. Nem kötelező, ezt rád bízom.)
  5. Rendszeres olvasók / Feliratkozók ( Ez nagyon fontos, semmiképp se felejtsd el, ha visszajelzést szeretnél kapni.)
  6. Chat ( Mint írtam cserékben fontos segítség, illetve itt tudsz kommunikálni az olvasóiddal. )
  7. Blogarchívum
  8. Versenyplakátok 
Ha esetleg vannak számok amiket úgy gondolsz, hogy illenek a bloghoz akkor betehetnél egy zenelejátszót (amire persze javasolom, hogy ne automatikusan induljon el. ), és hangulatos lesz . Persze így is tökéletes. Ez csak egy plusz tanács. (Na meg mert megszoktam, a saját blogjaimnál. Sorry.)
Illetve a modulok és a bejegyzés címének a betűtípusát megváltoztatnám valami másra, és a betű méretét lentebb vinném, mondjuk 12-re és nem középen kezdeném.

Pontszám: 10/ 7

Trailer: 

Trailert én  találtam, de nem töltötte be.. és szerintem  nagyon fontos, így ajánlanám, hogy orvosold ezt a problémát. Ha esetleg nem jó rendelj valakitől, mert ez is dob a blogodon illetve a történeteden. A jól elkészített trailer, csak felkelti a figyelmet, ami meg vonzza az olvasókat.

Pontszám : 2/ 0

Történetről: 

Maga a történet Harry Styles- ról és Ariana Smithről szól, akiket a sors véletlenje egymás mellé sodort. Harry ebben a történetben egy egyszerű fotós, aki bármilyen nőt megkaphat egy éjszakára. Most pedig úgy dönt, felcserkészi a csinos Ariana-t, aki énekesi karrierjét egyengeti. Harry új munkát kap, mint Ariana új fotósa, és már az első nap felszedné Arit a lemezéhez való fotózásán, ám ez nem jön össze. Később végül az ő szerelmi bonyodalmaikról szól mindez a történet.
Egyszerű, de frappáns történet. Nekem tetszett. ( Ami azért jó, mert Arianat és Harryt külön-külön sem imádom, de ebben a történetben megkedveltem őket!)
A részek terjedelmére viszont figyelj, mert szerintem ez még így rövid. Én azt tanácsolom, hogy olyan 2-3 world oldal lehetne.

Pontszám: 10/9 

Helyesírási hibák: 

Ha jól láttam nagyon kevés hibád van, néhol elgépelted. Bár szerintem ez csak apró hiba, amit utólag nem vettél észre, és sietve tetted ki a részt. pl.: 4. rész: És most nézz körbe van pénzem, tisztelnek az emberek, a nők meg csak úgy jönnek mint a cukor. Na de lényegtelen, csak arra akartam ezzel célozni, hogy dolgozz a sikerélt fiam.
Illetve a vessző hibák. Néhány helyen, a hogy előtt nem láttam vesszőt, illetve a hosszabb mondatoknál tehetnél, mert picit hiányoltam. A mondatoknál kihagytad a vesszőket, így picikét begabalyodtam. A párbeszédekre pedig annyiban figyelj, hogy miután befejezte a szereplő a mondatot, és van egy kis gondolata, akkor oda ne írj semmilyen mondatvégi írásjelet. Persze azért vannak kivételek!
 pl. :
- Tudod fiam amikor én ilyen idős voltam mint te álmodni se mertem, hogy egy ilyen helyen fogok dolgozni. Mindig is többet akartam mindenből. Nőből,pénzből,tiszteletből, de ezért meg is kell dolgozni Harry, úgy ahogy én tettem anno. És most nézz körbe van pénzem, tisztelnek az emberek, a nők meg csak úgy jönnek mint a cukor. Na de lényegtelen, csak arra akartam ezzel célozni, hogy dolgozz a sikerélt fiam. - fejezi be az újabb beszédét, amit szinte mindig meghallgatok és ha kérnék szerintem már fejből el tudnám mondani.
A fiam után nem kell pont. :)
Van egy pár blog, ami segít a helyesírás ezen részét fejleszteni. (Megjegyzem rám is rám fér, nyugi!) 

Összességében kisebb elgépeléseket láttam és csak ezt a kis hibát szerettem volna kiemelni, de semmi komolyabb problémát nem találtam.Jaj, és a részek számozását, is nézd át kérlek, mert ha jól láttam a 8.rész után 10.-et írtál.

Pontszám: 10/8

Összpontszám: 32/ 24
Érdekes kis történet, ahhoz képest, hogy azt hittem, megint egy ff-et olvasok, majd a 1D-ről. (Fanoktól előre bocsánat! :)  ) Nekem tetszett! Azt hiszem a történeted izgalmasabbá tette a vasárnap délutánom! :) 
Ha esetleg bármi olyan kritikát írtam, ami megbántana, akkor előre is elnézést! Jelezd nyugdtan e-mailben, kommentben, hisz én is bakizhatok! A kritikám kizárólag építő jelleggel íródott, nem állt szándékomban megbántani téged! :) /

További kellemes vasárnap délutánt nektek! Az erő legyen veletek, ezekben az utolsó sulis hetekben! :) xxCat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)