2018. július 8., vasárnap

Kényszerpihenő + reklám

Sziasztok!
Egy elég szomorú bejelentést hoztam ma nektek, mégpedig azt, hogy meghatározatlan ideig távl kell maradnom a blogger világtól. Vagyis nem teljesen, mivel írni valamennyire tudok.
A lényeg az, hogy a rendelésem valószínűleg rettentően sokat fognak csúszni, mivel történt egy kis baleset velem. Az lényegtelen, hogy mi, viszont hosszú ideig csak feküdni tudok vele, ezt a bejegyzést is már 14:20-óta pötyögöm félkézzel, kisebb megszakításokkal. 
Viszont amennyire tudok, igyekszem aktívkodni a létező összes oldalamon. 

No, ennyit erről a kényszerpihenőről, most jöjjön a rekám. A készülő regényem prológusa nyilvánosság elé került, valamint az első fejezet nyers változata is készen lesz. 
A történetről: A sztori a "Louxiter I. - Az örökös" címet viseli. A regény fejezeteinek száma körülbelül 25-26 fejezet lesz és várható egy másik kötet is. Valószínűleg, ha a könyvkiadó elfogadja majd a teljes történetet a könyv kikerül a polckra is, illetve az első három példányt három nagyn jó barátom fogja megkapni. 
A fülszöveg: "Érezted már, hogy valaki, számodra fontos ember eltávozása nagyon fáj? Érezted már, hogy a szíved majdnem kiszakad a helyéről? Én igen... Elment, és vissza nem hozhatom többet. De rám hagyott valami számára fontos, ám szinte semmit érő babát. Hosszú időn keresztül hordtam magammal mindenhova, csakhogy megőrizzem a szeretett nagymamám kincsét. Aztán egy év múlva váratlanul egy másik világban ébredtem. Egy olyan helyen, ahol minden csupa vidámság, a hey neve pedig Louxiter. De a szigetország birodalmai közt az egyensúly meginog, mikor két, az irányítást saját magának akaró ember elmond egy pár dolgot a nyugati birodalom lányának és az északi birodalom fiának kapcsolatáról. Számukra tökéletes alkalom a rendbontáshoz.
De én Violet Murdy vagyok, a császárnő unokája, és egyben trón örököse is. Meg kell mentenem Louxitert."
A könyvborító ötletet Maja Loranch-nek köszönhetem, amiből létrejött egy igen csodás, saját készítésű könyvborító: 
WATTPAD
Köszönöm, hogy elolvastátok, és remélem mihamarabb visszatérhetek teljesen a bloggerek közé!
xxNadin

2 megjegyzés:

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)