2021. június 10., csütörtök

Viszlát Paparazzi - avagy Cat búcsúzik

 Üdvözlet nektek kedves blogger lakók!


Ez a mai kicsit más, mint a többi. Nem születésnap , se névnap se nem ünnepnap. Ma búcsúzom. 

Búcsúzom a Paparazzi - tól. A lányokkal már megosztottam, úgy gondoltam az a fair mindenkivel szemben, hogy itt is megteszem. Nem szeretek mások háta mögött menni és ez így tiszta. Szóval úgy döntöttem hosszas gondolkozás után, hogy itt hagyom a Paparazzi Blogdesign - t , nem leszek szerkesztő.  Hat éve kezdtük el ezt a blogot a lányokkal, én igazából ideszegődtem a legelején aztán itt maradtam. Lettek új tagok, elmentek régiek de jó kis csapat voltunk úgy érzem. Szerettem hozni ajánlókat, kritikát írni, fejléct - designt készíteni, trailereket gyártani, de úgy érzem itt az ideje a búcsúnak. 

Mostanában igen inaktívak voltunk, talán ez a Wattpad - nek is köszönhető, mert már mindenki (is) ott van. Illetve annak is, hogy van élet a számítógép - internet világa nélkül is. Ott a tanulás, munka, család és a barátok erre mind időt szánunk mi is. 

Egy ideje vártam, hogy talán valakinek van némi ötlete, hogy újból élettel teli legyen a blog - én próbálkoztam, ugyan nem sok sikerrel - , a bloggerek kezdtek eltűnni innen (kevesen néztétek a bejegyzéseket, alig volt életjel) nekem pedig elment a kedvem. Régebben aktívak voltunk, ma meg már csak vagyunk. Szeretnék újból egy aktív csapat részese lenni, de talán egy idő után én is inaktív lennék az életem ezen részét elnézve. Nem tudom. Lehet később még szerkesztgetek , láttok kritikát írni, de most fogalmam sincs. 

Egy dolog a biztos, hogy most elkezdtem egy személyes blogot  ( linkért katt ide ) , ahol novellák - ajánlók és egyéb szösszenetek találhatok , illetve a Die for Massie-re, ami egy fantasy sztori  fókuszálok majd.  

Köszönöm nektek is és a lányoknak is ezt a hat évet. Köszönöm a kritika kéréseket, amik által megannyi különleges és érdekes történetet olvashattam tőletek, véleményezhettem s elmondhattam a meglátásaimat. A trailer készítés és fülszöveg készítés gyakorlása által is sok - sok nagyon jó blog történetébe nyerhettem betekintést, hamarabb mint a legtöbb olvasó és ez nagyon jól esett. 

Voltak olyanok is akik nem jeleztek vissza egy - két rendelésnél vagy más szerkesztőtől esetleg szerkesztőtársnőmtől kértek, a már elkészített rendelésem után nem sokkal, mikor akkor abban a pillanatban "Imádta és nem akarta soha lecserélni" üzenetet kaptam. Hát ezzel úgy sz..-nak éreztem az erre elfecsérelt időt. Vagyis akkor még annak éreztem, ma meg már örülök mivel visszanézem a régi szerkesztéseim és örülök, hogy megtanultam png-t készíteni, brushokat használni, etc. Így igazából még hasznomra is volt, gyakoroltam. 

Köszönöm  a lányoknak itt is a lehetőséget, hogy a csapatuk tagja lehettem a kezdetektől fogva. Jó volt titeket megismerni, látni és olvasni a munkáitokat. Sokat segítettetek a fejlődésben, annak ellenére, hogy tudom van még hova fejlődni. Köszönök mindent.

Remélem senki szívében nem hagyok szálkát ettől a döntéstől, ahogy az érveimtől sem. 

További minden jót kívánok nektek és szép napot kíván nektek:

Cat L. Loud   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)