2016. április 22., péntek

Blogajánló × A tökéletes öngyilkosság

Csuhh!
Szóval, itt lenne az első érdembeli bejegyzésem ezen a blogon. Valójában már jelentkeztem volna ajánlóval, és ha jól emlékszem, két trailerrel is, de a rendelő vagy visszamondta, vagy kijelentette, nem tehetem ki az oldalra, mert nem szeretné, ha közszemlére kerülne az, ami az övé. Egyébként ti értitek ezt? Én nem, de azt hiszem, ez most mindegy is. 
Jelen esetben úgy érzem, kitehetem, bár nem vagyok benne olyan biztos (haha). Olvassátok olyan szeretettel az alábbi blogajánlót, mint ahogyan én igyekeztem megírni (Itt egy smiley lenne, ha lehetne)! Oh, és Cat, kérlek, ne haragudj, amiért rövid lett, én igyekeztem hosszabbítani, de nem tudtam olyan sokat írni és „idézetezni” – bezony – egy részből… Még ha az egy igen tartalmas rész is volt.




 × Te meg én, és a soha véget nem érő végtelen. ×
by, Cat L. Loud


„Te meg én, és a soha véget nem érő végtelen…
Nem akartam én ezt. Tökéletes életet akartam, tökéletes gyerek akartam lenni, akire a húga büszke lesz, és a szülei azt mondják büszkén kihúzva magukat: „Igen, ő a mi lányunk”. Igen ám, de a terveimbe kisebb baki csúszott. Megismertelek TÉGED. Téged, aki hiába „szerettél” furcsa módon, én mégsem voltam soha elég neked. Újra és újra lefutottuk a köröket, míg végül a lelki fájdalom helyett ezt az utat nem választottam. A tökéletes öngyilkosságot, ami napról napra öl meg. Szépen lassan. Nem ez nem a te hibád, én tettem ezt… és mielőtt megkérdeznéd, mi ez a story, tudd: Az én storym, hozzád. Rólad, rólam, a hülye kapcsolatunknak nevezett valamiről és az én megoldásomról a szenvedésemre. Remélem, utólag nem fogod bánni, hogy megismertél, Tomas.” 


Részlet az Első napból:
„Tudod anno elhittem mindent. Kiskoromban a húsvéti nyuszit, a mikulást, a Jézuskát, az angyalokat és még az ágy alatt rejtőző szellem létezésében sem kételkedtem. Egészen máig. Mára már megtanultam, hogy a kistojásokat, amikre vadásztunk anno a húgommal mind anyáék rejtették el, a mikulás helyett anya és apa hozta a csomagot és a virgácsot. Angyalok és Jézuska? Jézus biztos létezik, én nem tudhatom. Benne annyira nem kételkedem, hisz anyukám túlélt egy elfuserált műtétet, de abban igen, hogy nem tőle kaptuk azokat az ajándékokat… Benned hittem. Feltétel nélkül, csak kicsit későn jöttem rá, hiába a hit, ha akarat nincs.”




„Mindent elmondtam neked. Tudtam, hogy ez több lesz, mint barátság, de úgy tettem, mintha nem érteném az egészet. Mintha egy másik lány tetszene, és szurkolnék nektek, pedig végig tudtam, én vagyok a Rendőr szép lánya, aki tetszik neked, és akit megszerettél. Féltem mi lesz, ha beléd szeretek, de már akkor éreztem. Késő volt, fülig beléd szerettem.”


„- Neked is jó estét, Leilani – szólal meg.
 - Jaj, hát neked is – botladozok bentebb pofátlanul. – Tudod, más helyzetben nem zavarnálak.
 - Hadd találjam ki, ez a mai nap valamiért más.
 - Úgy is mondhatjuk.
 - Na bökd már ki, miért keltettél fel az éjszaka közepén! – Közelebb jön hozzám. – Te jó ég. Szőke, te ittál?!
 - Csak egy kicsit… De ez még semmi. Mi lesz még este!
 - Miért most nem az van?! És mi lenne?
 - Ash szülinapi bulija van.”

[…]

„- Vicces vagy – kezdtem. - De velem minden oké.
 - Hát nekem nem úgy tűnik. Full piás vagy, a telód cseng és cseszed felvenni. Nem ilyen szoktál lenni…
 - Egy kicsit ittam, és egyszer ilyennek is kell lenni. Na, jössz vagy sem?
 Szerintem tudta, hogy akár igen, akár nemleges választ kapok, én mindenképp menni fogok. De azért megvártam válaszát.
 - Tíz perc és indulhatunk, várj meg itt – Soph befejezte a mondatot, és azzal a lendülettel felrohant a szobájába.”

„- Kész vagyunk, mehetünk – felelte.
Nekem sem kellett több fogtam magam és már a szabad levegőt szippantottam be.
- Jössz már?
 - Nyughass már! Még be kell zárnom te dinnye!
Lassan bezárta az ajtót majd elindultunk. Visszagondolva talán nem kellett volna... Attól a bulitól kezdve minden gyökeresen megváltozott az életemben.”




S, hogy miért ajánlom?
Mert Cat úgy fogalmaz, hogy egy-kettőre meg tudja ragadni a történeteivel az embert. Fiatalos és bolondos. Ha érdekel egy tinédzserekről, mégis a felnőtté válás küszöbén álló kölykökről szóló, akár meg is történhető sztori, s sikeresen felkeltettem a figyelmedet, ne habozz, kattints a fenti linkre, és nézz szét! Határozottan nem bánod meg.


A rendelés aktív, ha szeretnél,
élj a lehetőséggel.

luv, RS

2 megjegyzés:

  1. Úristen, Reasonelll! :) Köszönöm szépen! Nagyon aranyosra sikeredett! :) <3
    Hát igen egy részből nehéz, de már dolgozom a következőn! ;) Köszönöm szépen ezt az aranyos ajánlót! <3
    Jó hétvégét! :)
    Ölel:
    xxCat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit! Várom. (:
      További sok sikert a történetedhez. :)
      luv, RS

      Törlés

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)