2016. augusztus 27., szombat

Cat - kritika #6 - K.D Niki - Szerelmem a tanárom (befejezett)

Szerelmem a tanárom

A kinézet:

1. A fejléc: Gyönyörű a fejléc, a szereplők szépen vannak kivágva, a hátterében lévő dolgok is gyönyörűek és jó ez a filter rajta. Egyedül Lucyba tudnék belekötni, mert szegény lány már szinte agyon használt blogszereplő, de mivel látom, hogy már régóta írod a blogod, elnézést kérek mert kijött belőlem. Csodaszép a fejléc és le a kalappala készítő előtt. A betűtípus is szép és a betűk színe is tökéletes. (6/6)

2. A háttér: Szerintem ennél a piros színnél jobbat választani se tudtál volna, egyszerűen ebbe nem tudok, és nem is szeretnék belekötni! (2/2)

3. Bejegyzések, modulok háttere:   Tetszik hogy a bejegyzések háttere megmarad ugyanolyan pirosnak, ahogy az alap háttér és  a modulok feketék. Jobbnál jobb. Remek választás volt! (2/2)

4. Betűszín, betűtípus, betűméret: A betűszín ez a világos piros, inkább rózsaszínes nagyon tetszik, ahogy a betűtípus is mivel kiolvasható és a méret is mivel nem az a böhöm nagy se az a túl kicsi kiolvashatatlan. Jobbat javasolni sem tudnék! (3/3)

5. A modulok: Őszintén szólva minden nagyon jól elvan helyezve semmi nem hiányzik, egy kérdésem lenne, hogy a szereplőket az elismeréseket és az ilyen régen kapott filmplakátot és borítót direkt tetted ki? Csak mert a szereplők menüpontban jelen vannak a szereplők így nem értem, hogy szinte mind miért tetted ki, mert szerintem elég lett volna Dolli-t és Kriszt kitenned. Illetve az elismeréseidnek is van menüpont, ahogy a plakátnak is és a régi borítónak. Így egy kicsit zsúfoltnak néz ki a blog. De ezt leszámítva meg van a chat, a menü, fülszöveg, és minden egyéb ami kell. A bejegyzések és modulok betűtípusa is nagyon szép a méret is remek. (10/9)

6. Ötletesség, egyediség + könyvborító, stb. : Nagyon ötletes és egyedi mind a blog kinézete és a fejléce, a könyvborítók is remekek, bár nekem ez a fekete fehér jobban tetszik. (5/5)

7. Összhatás: Le a kalappal előtted! Nagyon szép és igényes a blogod, az összhatásra csak ennyit tudok írni, mint ennél a pontnál az első mondatot írtam. (5/5)

A kinézet összesen: 38/39


Tartalom:

1. A cím: A lényeg van benne, pont az amiről szól a történet. Szerintem jobbat keresve sem találhattál volna ki! (6/6)

2. A fülszöveg: A fülszöveged remek, miután elolvastam egyből arra sarkalt, hogy olvassam el a történetet, mert megéri , mert érdekes, mert jó! (5/5)

3. Az oldalak: A menü egyszerű, de ezzel egyaránt tökéletes is, mivel nagyon feldobta az, hogy rászerettem volna kattintani valamelyik pontra és elmozdult, elbillent oldalra. Szerintem a betűtípus is jó, akárcsak a színek. (4/4)

4. Prológus: Prológus nincs, de ez nem is baj. (0/0) 

5. A történet: Dolli egy átlagos végzős diák, aki visszaköltözik Pestre és a Madáchi Állami Gimiben fogja befejezni tanulmányait.. Összeismerkedik a szomszéd Krisszel, akivel összegabalyodnak, majd kiderül, hogy a tanára, Dolli pedig az Angyal család egyik gyereke, kik Krissz ellenségei.. Szeretik egymást, de mind hiába, mert Krissz ki nem állhatja az Angyal családot, viszont a végén minden megoldódik.. Egy egyszerű, átlagos kis sztori, de annál sokkal érdekesebb és jobb! (5/5)

6. Leírások, párbeszédek, karakterek: Be kell valljam, csak az első 5 részt olvastam - viszont több, mint valószínű ráfogok kattanni a sztorira, hiába fejezted be! - , de a párbeszédek  érthetőek jól vannak megfogalmazva, a párbeszédek érthetőek és jók, a karakterek szerethetőek. Személyes kedvencem lett Dolli, Krissz és Niki - de szerintem szinte minden olvasódnak, ha jól sejtem - .  (6/6)

7. Stílus, fogalmazás: Őszintén? Most komolyan?! 
Imádtam ahogy írtál, a sztorit, ahogy Dolli szépen megmondja Krissz -nek, hogy rohadjon meg.. Én imádtam az egészet!  (5/5)

8. Helyesírás, szókincs: Néhol láttam egy-két elírást, vagy betűkihagyást (még a legelején) , de ettől függetlenül hibátlanul gépeltél be minden sort. Bő szókinccsel rendelkezel, egyszer kétszer gondolkoztam, hogy tudsz ilyen jól, egyszerűen és érthetően írni ekkora szókinccsel. (5/4)

9. Hitelesség, történetvezetés: A történet nagyon hihető, szépen le van írva minden. Bele tudtam élni magam Dolli és Krissz helyzetébe is, ahogy olvastam a részeket és szemszögeket. A történetvezetése előtt le a kalappal nagyon szép és igényes munka! (5/5)

10. Ötletesség, egyediség + trailer: Nagyon ötletes, egyedi mind a blog, mind a történet. Igényesen vezetetted az egész blogot, a részek is és a kinézet is wow! Emiatt is nem érdekelt, hogy nem találtam trailert, mert anélkül is nagyon érdekelt a blog, és felcsigázott. Nagy örömmel olvastam! (5/4)

A tartalom összesen: 46/44

Sajnálom, hogy ilyen rövidebbnek tűnik a kritikád, de egyszerűen egyáltalán nem találtam sok hibát, kötekedni meg "csak úgy" egyáltalán nem szeretnék. Nekem nagyon tetszett a sztori, és bár befejezett én szerintem, ha időm engedi (már pedig szeretnék rá szánni) mindenképp elolvasom, ami azt jelenti +1 feliratkozóval bővült a csapatod. ;) 
Remélem nem bántottalak meg ezekkel a sorokkal! További sok sikert és jó blogolást kívánok neked!

Ölel mindenkit, az éppen erre járó:
Cat L. Loud 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! Jól esett a soraidat olvasni! Örülök, hogy tetszett és, hogy nem találtál benne sok hibát! Mégegyszer nagyon köszönöm a kedves szavaidat!!
    Puszi: Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán örülök, hogy tudtam segíteni és hogy jól esett a soraimat olvasnod! :)
      További sok sikert!
      Ölel: Cat

      Törlés
    2. Igazán örülök, hogy tudtam segíteni és hogy jól esett a soraimat olvasnod! :)
      További sok sikert!
      Ölel: Cat

      Törlés

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)