2016. november 8., kedd

Jól eltűntem... - és van merszem bocsánatot kérni...

Sziasztok!
Húha, nem tudom mit is mondhatnék. 
Bocsánat. Eléggé eltűntem az utóbbi pár hónapban innen a blogról. Szerintem mindenki sejti is, hogy miért. Igen, a tizedik osztály miatt. Egyszerűen nem bírtam a kilencedikben a nyomást, és úgy döntöttem, kicsit szüneteltetek a design és kritika rendelések világában. Jelenleg három design blogon vagyok aktív, beleértve a Paparazzit is és rettentő nagy terhelés lett volna az év eleji halyszát végigcsinálnom a blogolással együtt. 
Viszont most talán elég erőt gyűjtöttem ahhoz, hogy újúlt erővel vissza térjek, remélhetőleg a nyár végéig és egy pár szabály is változott a rendelési feltételeimnél is.


Először is szeretné az aktivitással kezdeni. Nagy döntés volt, viszont muszáj lesz egy rendszert beiktatnom, mert ez úgy nem lenne állapot, ahogy a "leállásom" előtt ment. Szóval, úgy döntöttem, hogy egy héten minimum kétszer(!) hozok valamivel kapcsolatban bejegyzést, legyen az akár kritika, fejléc, vagy akármilyen egyéb bejegyzés. S magamat is sikerült azzal a dologgal meglepnem, hogy DESIGN átalakítást mostantól NEM vállalok. Sajnálom, de jelenleg sem időm, sem türelmem nem lenne hozzá, főleg az apróbb részek kidolgozásához. 

A rendelésről pedig annit szeretnék mondani, hogy minden tőlem rendelhető dologból kettő, azaz két darabot vállalok! Lássuk is, hogy mik lesznek a feltételeim: 

Nézzük először a fejlécet:
  1. Ezt kizárólag EMAIL-ben tudod megrendelni, sehol máshol nem fogom elfogadni. Sem ez alatt a bejegyzésben, sem a rendelés menete c. menüpontban! (E-mail: annabellecpech@gmail.com)
  2. Először is, kérnék szépen egy normális üdvözlést, mert kezd elegem lenni a sok idiótából, főleg amit mostanában látok posztokat design blogokon... Nálam a normális köszönés az: Szia! Drága Ciara! Vagy valami hasonló kedves gesztusú szöveg. Ha már Csá-val kezded az e-mail-t, rögtön elutasítom a rendelést. S mielőtt valaki azal jönne, hogy ez bunkóság, nem nem az, csak én is szeretném megkapni azt a tiszteletet, amit más szerkesztők, írók stb. Köszönöm *vastaps*
  3. Aztán jöhet minden egyéb, szépen kialakítva, pontokba szedve. Itt gondolok pl: ki legyen a karakter(MAX 2! [és kérlek olyan karaktert válassz, akiről van jól kidolgozott fotó!]); hol helyezkedjenek el körülbelül; adj egy méretet, ha esetleg nem tudod akkor a blogod linkjét(ez amúgy is kellene); milyen színvilág legyen a fejlécen; blogod címe; egyéb kívánságok mint pl: ló a háttérben, valamilyen különleges blogoddal kapcsolatos kép(akár küldhetsz te is képeket, hogy ezeket tegyem rá), ki készítette a designt; milyen hangulata legyen a fejlécnek.
  4. És az e-mail végére talán megérdemelnék egy köszönömöt. :) 
  5. Kérlek légy türelmes, nekem is van magánéletem. Az elkészítése akár 1-2 hétbe is telhet, viszont ha úgy van időm, még aznap, vagy pár napon belül elékszül, és a jóváhagyásod után kikerül a blogra!

Kritika:
  1.  Chat-ben és e-mailben is kérheted. (Ha e-mail-ben kéred írd meg, hogy melyik blogon rendelted!)
  2. Linkeld a blogod, és azt is írd le, hogy milyen műfajú meg, hogy teljes(kinézet, történet) kritikát kérsz, vagy csak az egyikről(Írd oda, hogy melyik!).
  3. Ha e-mailben kéred a kritikát, akkor, mint a fejlécnél is említettem, normális köszönéssel és a végén egy köszönömmel, vagy egy sima köszivel. 
  4. Ha valami probléma akadna a kritikával, ami neked személysértő, azt kérlek e-mail-ben írd le. Viszont ha a poszt alatt kezdesz el velem "kiabálni", akkor azonnal törlöm a bejegyzést. Ígérem, nem leszek kíméletes senkivel sem! 
  5. Kérlek légy türelmes, nekem is van magánéletem. Az elkészítése akár 1-2 hétbe is telhet, viszont ha úgy van időm, még aznap, vagy pár napon belül elékszül!
Blog- vagy könyvajánló:  
  1. E-mail-en fogadom csak el a rendelést, chat-ben túl hosszú lenne és reménytelen lenne elkészítenem.
  2. Küldj egy általad választott, vagy akár saját blogot/könyvet az e-mail címemre linkkel együtt, blogajánló címmel.
  3. Ha szeretnéd az ajánlóban látni az egyik rész kis szösszenetét, vagy a könyvborítódat, traileredet, kérlek azt is küldd el, különben csak személyes véleményt írok róla, amibe beillesztem a fülszöveged és az alapján ítélem el a blogod/könyved!
  4. Kérlek légy türelmes, nekem is van magánéletem. Az elkészítése akár 1-2 hétbe is telhet, viszont ha úgy van időm, még aznap, vagy pár napon belül elékszül! 
Fülszöveg:
  1.  Mindenképpen e-mailben kérd, hisz egy hosszú folyamat lesz!
  2. Küldd el a blogod linkjét, műfaját.
  3. Írj egy rövid tartalmat a törtéénetről, hogy tudjam mihez kötni a  fülszöveg stílusát, hosszúságát, eseménydúságát.
  4. Ha szeretnéd, akkor írhatsz egy ekképzelést a fülszövegről, hogy te milyennek gondolnád. 
  5. Írj le olyan fontos dolgot/dolgokat, amiket mindenképp szeretnél olvasni a fülszövegben.
  6. Kérlek légy türelmes, nekem is van magánéletem. Az elkészítése akár 1-2 hétbe is telhet, viszont ha úgy van időm, még aznap, vagy pár napon belül elékszül! 
Nem szerettem volna bunkó hangnemben közölni ezeket, viszont így jött  ki belőlem, és remélem nem sértettem meg senkit sem. 
További  szép estét,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)