2017. március 15., szerda

Fejlécrendelés

Sziasztok drága manók! 

Először is ne kövezzetek meg, amiért március 15.-én itt ülök és blogolok.. tudom ünnepnap meg minden, de jelenleg csak most tudtam egy épp kézláb bejegyzést hozni nektek (a matek gyakorlástól elmenekülve.) . Nemrég kértek tőlem egy fejléc rendelést, gondoltam megmutatom nektek. Linket sajnos nem tudok, mivel bár megkaptam a rendelő valami oknál fogva törölte az oldalt. (Megjegyzem: állítólag tetszett a fejléc és nem kért másikat, szóval rejtély mi történhetett.)

Íme a fejléc: 


Ezt pedig mutatóba hoztam (saját történet átdolgozáshoz, kérlek ne vigyétek) : 


Nektek melyik tetszik jobban? Hogy tetszik nektek? 
Ha esetleg valakinek kellene fejléc nyugodtan rendeljetek. :) 

További szép szünnapot! 
xxC.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)