2017. május 11., csütörtök

Könyvajánló - Cat L. Loud

Sziasztok bogyócák! 

Ma úgy döntöttem, hogy hozok nektek egy kisebb könyvajánlót, ha Perrie megajándékozott titeket nemrég a 13 okom volt sorozatajánlójával. Bevallom én is az ő ajánlását olvasva fogtam bele nagyobb örömmel a sorozatba, kissé remélve, hogy jobban megértem majd a ma írt angol írásbeli érettségim. Hát igen megadatott ez az áldás, hogy eljutottam végzős évem talán eddigi életem első legnagyobb megmérettetéséhez. Nos eléggé segített, de még csak az elején tartok, a végére talán fejlődik majd a szövegkészségem vagyis a beszélőkém. Reméljük. Végül amiről ma írok, és ezért elszakadnom a könyvbújástól és kihuppanok az ágyamból az Demi Lovato - Stay Strong 365 days a year című motivációs idézetes könyve.  Kezdjünk hát bele..

Demi Lovato - Légy erős 365 nap - egy év


Eredeti cím: Demi Lovato - Stay Strong
                                       365 days a year 

Leírás:
"Légy hálás az útért, amit végigjársz, mert az csak a tiéd."
A popsztár Demi Lovato számára az élet egy utazás - kápráztató sikerek és szívszaggató veszteségek ideje.  Demi többszörös platinalemezes énekesnő, tévésztár és színésznő. Szembenézett a függőséggel és a depresszióval, és eközben megtalálta önmagát és a boldogságot. Demi a médiában, dalszövegeiben és 17 millió rajongó által követett Twitterén örökítette meg ezt az utazást. 
A Twitter - bejegyzésekből született a Légy erős, Demi legőszintébb, legbátrabb írásainak  365 napos gyűjteménye, amely saját szavaiból, az őt lelkesítő idézetekből és személyes céljaiból épül fel.
Ez a könyv mindenkinek szól, bárhol is éljen a világon, akinek vigasztalásra, inspirációra és támogatásra van szüksége személyes útján, hogy mindennap erős lehessen.

Személyes véleményem:

Őszintén megvallom, Demit a Rocktábort látva ismertem meg és azután kezdtem el egyre jobban érdeklődni iránta, figyelemmel követni munkásságát. Megfogott a személye, mert ő nem szállt el a sikertől, figyel a rajongóira, arra miket ad ki és nem tőle hangos a média. Jó persze minden sztárról vannak hírek, de rá anyukám sem azt mondja, hogy "Úristen kislányom, hogy tudod őt hallgatni meg szeretni és felnézni rá?!". Anyukám és apukám is figyelik a sztárhíreket néhanap és lesem tudnám tagadni, hogy Justin Bieber híreivel van/volt szinte minden tele, én pedig 5.osztályban fülig belé voltam zúgva. Ó igeen. Ő volt az ideálom, de ő is változott meg én is. Kinek jó, kinek nem. No de visszatérve Demire és a könyvére már régen hallottam róla, hiszen nagy visszhangja volt. Csomó elismerést szerzett vele, és díjat is kapott a könyvért. Igazán azt tudom mondani, hogy Demi megfogja ezzel a könyvvel az olvasót, hiszen nyíltan elmondja a problémáit mer beszélni/írni olyan dolgokról amikről a sztárok eddig sosem beszéltek. A siker hátulütőiről, hogy depresszióban szenvedett, függő lett, bántotta magát, bulimiában és anorexiában szenvedett. Akkor és szerintem még most is fene nagy elismerést jelent, ha ennyire nyíltan beszél, hiszen ebből látszik, hogy ő is emberből van. És végül is, hogy várhatnánk el azt, hogy valakit példaképnek tartsunk és csodáljunk, ha nem ismerjük? Szerintem Demi rajongótábora ezért olyan nagy, mert olyan velük akár a második családja lenne, akkora mennyiségű erős és szeretetet ad nekik, amekkorát csak tud adni, ezt persze ő is visszakapja tőlük.   
Leírom őszintén, hogy én csak beleolvastam PDF-formában, mert nem akarom elrontani azt a fantasztikus érzést, hogy könyv formájában a kezemben tartva olvassam. Viszont azt az érzést leírni sem tudom mennyire csodálatos volt, hogy érzelmeim kavarogtak bennem. Egyszerre rázott ki a jól eső hideg érzés, és libabőrős lett a kezem (ami általában akkor történik velem, mikor valami fantasztikus könyvet olvasok, filmet nézek esetleg zenét hallgatok) , sírtam is mert minden amit leírt annyira őszinte volt s a legtöbb érzelmet én is éreztem már. Valamit mosolyogtam, mert úgy ad tanácsot, úgy motivál mint még egy barátom, családtagom sem. Ő nem a hibáidat keresi, leírja a saját bajait az adott napra a motivációs idézetét és a napi célját, amit neked is cél ként ad. Olyan dolgokat, amiket eltudsz érni, amik szinte semmibe sem kerülnek. Demi egy példakép, akár akarata ellenére vagy akaratával de azzá vált számomra. Ezért a fantasztikus érzésért és segítségért ajánlom mindenkinek ezt a könyvet, mert szerintem ezt senki nem fogja megbánni. 

Egy-két idézet a könyvből: 

Február 22.
"Nem lehet sem látni, sem megérinteni a világ legszebb dolgait. Ezeket a szívnek kell éreznie." 
                                                                    -  Helen Keller
Február 24.
"Bátorság a változáshoz."
                                                                     -Ismeretlen 

Március 26.
"Akármennyire is össze van törve a szívem, 
mindig hálás vagyok, amiért még dobog."

Június 4.
"Minden benned van, amire csak szükséged lehet.
A titok, hogy őszinte életet élj, és mindig tudd ki vagy valójában."

Egyéb: 
Kiadásának éve: 2014
Kiadó: CICERÓ KÖNYVSTÚDIÓ KFT.
Oldalak: 408 oldal
Magyarra fordította: Kleinheincz Csilla
Nyelvek: Angol, Magyar nyelv

A Skyscraper magyar dalszöveggel amit megemlítenek a könyvben, mivel Demi ezt akkor írta amikor elvonult gyógyulni : 


Remélem tetszett ez a rövidke kis ajánló és kedvet kaptok a könyv elolvasásához, úgy akárcsak én.
Kitartást a sulihoz, avagy munkához. Ne felejtsetek el rossznak is lenni! :) 
Ölel titeket: 
Cat L. Loud

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)