2017. június 17., szombat

Merre hány méter?

Szép napot mindenkinek!
Több, mint fél éves kihagyás után újra visszatértem a kritikaírás folytatásának gondolkodásába és arra jutottam, hogy ha egyszer már idáig eljutottam, akkor most nem fogok megállni. 
Jelenleg minden velem kapcsolatos dolgot frissítek az oldalon - értem ez alatt a névváltoást, limithatárt és a többi) -.

Szerintem nem is húzom az időt, leírok most egyben minden információt, hisz kinek van kedve még három bejegyzést összedobni. 

Hova lett a Skyscraper?
Igen, a Skyscraper Blogdesign is meghatározatlan ideig szünetel. Vannak aki családi okok miatt, van aki azért adta be a válópert, mert nem olyan már a blogger közösség mint régen. De ez nem örökké lesz így. Egyszer az egész csapat visszatér kamatostul. De erről a Skíscraperen többet olvashattok. 
S úgy gondoltam, hogy ha már ott nem, de itt még megírhatom azokat a kritikákat, amiket a ott abba hagytam, szóval minden kritika rendelés át van irányítva a Paparazzira.

Miért tűntem el? 
Ebbe többek közt az iskola játszik szerepet. Középiskola, 10-dik osztály. Idő előtt kikaptuk a tételeinket, már most az utolsó év előtt, hogy a harmadik évben kevesebb tanulni valónk legyen és megtudjuk rendezni életünk egyik legklaszabb osztálykirándulását. Nem papolni jöttem, szóval én ezt az eltűnéses részt le is zárnám. (Mellesleg ha valakit érdekel, ez alatt az idő alatt írtam.)

Név változás?
Na igen, ez a halálom. Nem bírok megmaradni egy névnél, és ez a Sandra L. Collins most a jelenlegi áldozat nálam.

Hogyan tovább?
Avagy mégtöbb információ:
1. Mostantól csak kritika írással fogok foglalkozni, mivel eddig az összes PS letöltési link valamiért vírust hozott a gépemre. Ígyis alig tudtam visszaállítani, pedig fél éve kaptam. 
2. Amit tudnod kell, ha tőlem szeretnél kritikát rendelni: 
-Chat-ben és e-mailben is kérheted. (Ha e-mail-ben kéred írd meg, hogy melyik blogon rendelted! Pl: Rendeltem: Paparazzi Blog Design.) 
-Linkeld a blogod, és azt is írd le, hogy milyen műfajú meg, hogy teljes(kinézet, történet) kritikát kérsz, vagy csak az egyikről(Írd oda, hogy melyik!).
-Ha e-mailben kéred a kritikát, akkor normális köszönéssel és a végén egy köszönömmel, vagy egy sima köszivel. 
-Mostantól, ha teljes design kritikát kértek, akkor abba ezt találhatjátok majd: kritika a designról, a fülszövegről(teljes kritikában csak a fülszövegről, és az alaptörténetről fogok írni pár mondatot). Ha pedig csak történet kritikát kértek, akkor csak a fülsövegről, prológusról(ha van), az első és az utolsó fejezetről/részről kaptok kritikát.
-Ha valami probléma akadna a kritikával, ami neked személysértő, azt kérlek e-mail-ben írd le. -Viszont ha a poszt alatt kezdesz el velem "kiabálni", akkor azonnal törlöm a bejegyzést. Ígérem, nem leszek kíméletes senkivel sem! 
-Kérlek légy türelmes, nekem is van magánéletem. Az elkészítése akár 1-2 hétbe is telhet, viszont ha úgy van időm, még aznap, vagy pár napon belül elékszül!

 Következő várható bejegyés tőlem: Egyetlen; design, alaptörténet kritika.

Sandra L. Collins

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)