2018. június 2., szombat

Kész holmik

Aloha! Sziasztok! 

Ma ismét ügyködtem egy kicsit (és eltettem a tételeimet pár órácskára) és gondoltam megmutatom nektek, miket is készítettem. Két blogomra készítettem könyvborítókat és az egyikre (ami A Tanár ff) fejlécet is. Mondjuk a fejlécet még hetekkel ezelőtt készítettem, amiben a csajok sok hasznos tippel és segítséggel láttak el - amit ezúton is köszönök :3 - , remélem tetszik majd nektek. Terveim szerint nemsokára kiteszem a prológust az Új csajra is, ahogy a Fragile-on már kint is van. A Fragile egy Theo Raeken ff, és igen én Fanfic girl vagyok, de nem bánom.. Ha esetleg tetszett valamelyik munkám, van véleményetek nyugodtan írjatok kommentet, illetve ha szeretnétek ti is rendeljetek bátran.  Valamint linket is teszek ha esetleg érdekelne valakit a sztori. 

Kész dolgok: 







Ééés lenne egy hatalmas kérdésem: nektek az Új csaj könyvborítói közül melyik tetszik a legjobban? 

Köszönöm a segítséget és további szép napot kíván:
Cat L. Loud

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek *-*
    Nekem a fekete-fehér talán jobban tetszik, de a másik is nagyon jó :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Thea!
      Nagyon jól esett most a kommented és sokat segítettél, mert nem tudtam eldönteni melyik borítót is használtam (persze húgom is a fekete-fehérre voksolt, de ő mégis csak a fekete-fehér mániás családtagom). :D Igyekszem gyakorolgatni szabadidőmben, amit néha észreveszek,hogy talán esetleg fejlődő vagyok, persze a Pinterest book cover ötletek lesése is sokat segít. :D
      Köszönöm a véleményed és a bíztató kommented! <3
      Ölel: C.

      Törlés

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)