2018. augusztus 27., hétfő

Kész rendelések - Hama + Elvihető fejlécek


 Sziasztok!


Ma hoztam nektek kész rendeléseket mutatóba, amiket  Hama - nak készítettem. Mit mondjak volt  vele némi időzésem és sokszor kérnem kellett segítségét, mert volt, hogy ő sem tudta biztosra, kit is szeretne éppen adottan karaktereknek.. Illetve hoztam nektek pár  elvihető fejlécet is.





* Személyes kedvencem, ez a második tépetett aljú, mivel rákaptam 
az ilyen fajta fejlécekre. Ééés még a húgomnak is elnyerte a tetszését!♥ * 






















Sajátra : 

* ez egy megálmodott sztori, amihez ötlethiányom adatott* 

 Rejtekhely
(ez egy verses blogom lett volna , amire unalmamban készítettem egy fejlécet)


Elvihető: 




Ha esetleg valamelyiket vinnétek kérlek jelezzétek és tüntessétek fel kitől is volna, illetve ha más cím kellene írjatok emailt. 

További szép estét,
Cat

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, imádom őket! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit.🖤 Sok sikert kívánok a blogjaidhoz a továbbiakban. :)
      Ölel:
      Cat

      Törlés

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)