2019. június 21., péntek

Népszámlálás

Sziasztok!

Ez a bejegyzés legfőképpen az elveszett bloggervilág lakóihoz szól. Az utóbbi pár évben elég látványosan felszívódtak az emberek és a blogok is, ami nagyon szomorúan érintett mindannyiunkat. Arra szeretnénk kérni téged, téged, aki most éppen ezt olvassa, hogyha akármilyen formában, olvasóként vagy akár íróként jelen vagy a bloggervilágban, akkor kérlek, valamilyen visszajelzést küldj felénk! Akár komment, akár chatben, ha írsz egy kis rövid üzenetet, az már nagyon sokat jelentene nekünk. 

A Paparazzi Blog Design szerkesztői

20 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Én jelen vagyok, bár most éppen alkotói válságban szenvedek, de igyekszem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szurkolok - szurkolunk - neked, hogy kilábalj ebből az alkotói válságból. Nem tudom mennyire segíthet, de ha esetleg hasznosnak találnád most, akkor kitehetek egy képekkel teli bejegyzést, amiből hátha meríthetsz egy kis ihletet. :) Esetleg chatbe/emailbe írsz nekem milyen témákkal keresgéljek állok rendelkezésedre. :)
      Üdv.: Cat

      Törlés
    2. Szia! Csak most láttam a választ, köszönöm szépen! Nagy nehezen belekezdtem egy kis nyári irományba, ami kicsit máshogy alakul majd mint amit az elején igér, remélem hogy leköt egy darabig és befejezem :) De köszi hogy segíteni szeretnétek! Kedves Tőletek! <3

      Törlés
  2. Hali, én is erőlködök még, bár épp most költöztem új helyre :) Szóval még nem sok minden van az új blogon ^^"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó!
      Személy szerint én is örülök (és biztos vagyok benne, hogy a lányok is örülnek), hogy még ha erőlködve is, de jelen vagy a bloggervilágban. Szurkolok/ szurkolunk neked a költözéshez és további sok sikert és kitartást kívánunk neked! :*
      Üdv.: C

      Törlés
    2. Köszi :) Aztán remélem, személyetekben a kritikás blogok is feltámadnak kicsit ;)

      Törlés
  3. Sziasztok! Nekem jelenleg vagy 4 történetes blogom van előkészületben (pizkozati állapotban) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ez velem is megtörténik.. Velem az a baj, hogy lusta d*g vagyok és mindig másba kezdek, vagy épp elfogy az ötletem.. :) Drukkolunk neked, reméljük még találkozunk a közeljövőben valamelyik történéses blogoddal. :) :*
      Üdvözlettel: C.

      Törlés
  4. Voltam, vagyok, leszek, még ha naaaaaaagyon hullámzó is a tendenciám. :D
    Jó ötletnek tartom ezt, bár szerintem nem fog mindenkihez eljutni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó!

      A lényeg, hogy jelen vagy a bloggervilágban. Ez a legfontosabb. :) Hát reménykedünk hátha mindenki - aki csak blogol még - meglátja és kissé színesebbé válik a blogger / aktívabbá. Egy próbát mindenképp megér. ;)
      További szép napot.
      C.

      Törlés
  5. Sziasztok! Jelen vagyok, csak egy több mint fél éve tartó alkotói válsággal küzdök, amiből lassan talán kilábalok :)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok.

    Én is jelen vagyok. Mint író, igaz kis alkotói válságban vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne félj, ezzel nem vagy egyedül; annyit mondhatok, hogy nekem eddig minden alkotói válságom véget ért egyszer :)

      Törlés
  7. Sziasztok én is írok még és olvasóként is jelen vagyok :)

    VálaszTörlés
  8. Még én magam is jelen vagyok! Csak lejárt az Office-om (ki lesz fizetve, csak egyelőre nincs pénzem), így nem nagyon tudok hova írni a füzeteken kívül, illetve a kollégiumom nem a wifijéről híres :'D
    De még élek és mielőtt végleg felszívódok, befejezem a történeteimet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos egyik kollégium sem a wifijéről híres, legalábbis én olyanról még nem hallottam :D Most legalább itt a nyár és kezdődhet az írás. :)

      Törlés
  9. Halihó!
    Jeleeeen! Bár kisebb-nagyobb kihagyásokkal írogatok. Szerintem éppen azért lesz egyre kevesebb a bloggerina, és azért hal ki a blogger, mert míg régen megvolt úgymond a versengés közöttünk, hogy kinek jobb a története, ki tud nagyobb csavart írni, próbáltuk felülmúlni egymást, és ugyanúgy magunkat is, ez mostanra elveszett, nincs az az izgalom, és lehet az embernek akármilyen szuper jó története, fele, vagy negyed annyi az olvasó, a kommentekről nem is beszélve.
    Emlékszem, amikor bekerültem facebookon egy blogos csoportba, naponta húsz poszt volt, nagyon jó, és kevésbé jó történetekről, de az volt a lényeg, hogy mindenki próbálkozott írni, most meg jobb esetben is két poszt csúszik be egy nap alatt, és azok is általában wattpados történetek... Jó lenne, ha visszatérne az élet a bloggerbe. Én addig is írogatok, ha másnak nem is, legalább magamnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves NK!

      Teljesen meg tudlak érteni. Nagyon sok a wattped sztori - amikkel semmi gond- , de ennek a posztnak pont ez lett volna a célja, hogy lássuk még mindig vannak/ vagytok jelen itt bloggeren és nem mindenki a wattpeden szorgoskodik. Én személy szerint 100% jobban szeretem a bloggert, mivel nem csak az írásra fordítok időt, hanem a blog kinézetével, igényességével. Annyira jó újra nézni, és látni, hogy igen ennyire igényes, szép a blog(om) külseje és fordítok igényt a történetre is egyaránt. Jelenleg én is tervelgetek/ irogatom az új történeteimet, amire eddig nem kaptam érdeklődést, de sebaj szánok rá időt. Ha más nem én is magamnak írom majd. - Csak időm lenne, a munka mellett - :)
      Sok sikert és jó nyarat!
      Üdv: C

      Törlés

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)