2019. június 4., kedd

Sorozat ajánló // Cat

Sziasztok blogger lakók!


Mostanában eléggé eltűntem, amire  ismét lehetne 100 000 indokom, de utálok magyarázkodni és nem is erre hoztuk létre a lányokkal az oldalt. Szóval itt a nyár gondolom vannak köztetek olyanok, akik míg el nem utaznak vagy épp nem utaznak el semerre azok unatkoznak és azon gondolkoznak, hogy talán egy jó sorozatot kellene nézni.. Nos én nemrég kezdtem el nézni egy - két  sorozatot ami eléggé leköt és nem meglepő, hogy egészségüggyel kapcsolatos. Ha esetleg valakit még mindig érdekel több infóval szolgálok.

The rezident // A rezidens


A történet a Chastain Park Memorial kórházban játszódik, ami egy oktató kórház. Több szereplő története és kapcsolata bontakozik ki a a 2 évados sorozat során, legyenek azok romantikus vagy akár ellenszenves szálak. Szerintem a sorozat nagyon érdekes, mivel nem egyszer voltak már benne olyan izgalmas szálak, amik miatt naponta legalább 3 részt megnéztem, hogy megtudjam a folytatást. Személy szerint imádom az egészségügyet - nem titok nemrég lett meg az ápolói vizsgám és frissen végzett vagyok - , de amellett egy külsősnek is megmutatja azt amit egy orvos / rezidens végez, műtétek, betegek kezelése és a team munka, illetve az orvos - ápoló - beteg kapcsolatát. 

Spoiler veszély: nagyon sok karakternél volt / van negatív kritikám és utálatom, ami egy - egy résznél 90 fokos fordulatot vett és a következő részt vártam, hogy megmarad - e a negatív vagy pozitív véleményem - amit megjegyzek még a sorozat végéig minden szereplőnél megtartok - .
Egyébként akinek a gyomra nem bírná az ilyet, vagy gyengébb idegzetű azok inkább menesszék.

Egyéb: a sorozat két évados és egy rész kb. 40 - 45 perces, szóval annyi időre tuti leköti az embert.

Good doctor // Dr. Murphy  

Szerintem ez a sorozat nem meglepetés, bár remélem van aki még egy részt sem látott. A történet főszereplője egy autizmussal és Savant- szindrómával küzd, de ő valóra akarja váltani az álmát és sebész akar lenni. Shaun a betegsége miatt fantasztikusan tudja az anatómiát és jó a szakmában, habár nem egy orvos megkérdőjelezi azt, hogy neki tényleg helye van a szakmában. Emellett a történet bemutatja Shaun múltját, a környezetében élőket, azok kapcsolatát. Személy szerint engem nagyon megfogott a sorozat, mert izgalmas eseteket láthatunk illetve nagyon szurkolok a kis zseninek, hogy révbe érjen. 


Remélem egy kicsit segítettem az unaloműzésben és talán valaki kedvet kap ezekre a a sorozatokra. 
Akinek még suli van, annak kitartást erre a pár napra és aztán jó pihenést. 
További szép napot és ne feledjétek legyetek visszafogottan rosszak: 


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)