2019. augusztus 7., szerda

Ihlet adó giffek tömkelege - Cat

Sziasztok!

Mint egy páran olvastátok szeretnénk a Bloggert újra aktívabbá, színesebbé tenni. Jó páran olvastátok ezeket a posztokat, jeleztetek is vissza, hogy legtöbbötöknek nem csak az idővel, hanem az ötlethiánnyal van gondotok.
Szétdobtunk pár dolgot magunk közt a lányokkal, aminél én bevállaltam a mozgó képeket (giffeket).
Hoztam is egy párat, egy- két történet kategóriából.
Ha esetleg lenne olyan, amit kihagytam írjátok meg kommentben és mindenképpen pótolom egy következő bejegyzésben.
Illetve ha hasznosnak találtátok kérlek jelezzétek.

Akció / Krimi



















Horror
Nálam ez az egyik kategória, amiben töménytelen mennyiségű giffet le tudnék tölteni, filmeket megnézni, és könyveket / blogokat olvasni. Horrorból nekem soha nem elég. Megírni viszont sosem tudnám. Szóval jó horror történetes blogokat várok! :) 


































Romantika 

Szerintem ez lesz az a másik  kategória, ami dugig lesz giffekkel. Szóval előre vigyázat romantika veszély.






























Igen, anime fanoknak is kedveztem (ha már én is közel 21 éveds fejjel imádom ^.^




Fantasy
Nos ez az a műfaj, aminek a megírása egyébklént sem menne, mivel az én képzelőerőm parányi. Szóval azok előtt, akik fantasyt írnak emelem kalapomat. Tettem ide sárkányokat, boszorkányokat, meg démonos giffet, meg amiket még úgy jónak gondoltam. Ó és igen Harry Potter kihagyhatatlan volt, hiszen úgy gondolom valamennyien Harry-n nőttünk fel. Valamint Daenerys sárkányait is vétek lett volna kihagyni. 
(Ui.: Itt is kedveskedtem az anime, illetve gamer , és a GOT fanoknak:3)


























































Ha esetleg lenne olyan gif, amit szeretnétek, hogy átküldjek írjatok e-mailt (elérhetőségeknél megtaláljátok) és elküldöm nektek. Valamint ha bármi kérésetek van írjátok meg kommentban vagy e-mailben. 
Remélem hasznosnak találtátok a posztot. Ha igen kérlek jelezzétek.

Jó pihenést és nyaralást kíván nektek: 


4 megjegyzés:

  1. Aww, ez baromi jó :3
    A horror és a fantasy sokat segített nekem, mert jelenleg az a kettő a szenvedős. Most már tényleg bele kell vetnem magam az írásba :D
    Én köszönöm a segítséget! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam segiteni. Sok sikert a továbbiakban! :)
      xxC.

      Törlés
  2. Jó kis gifek, le a kalappal a munkád előtt! Én most egy romantikus megcsalós árulós krimiféleséggel és egy rövid fantasy horrorral kínlódom. Talán lassan lesz belőlük valami. ( könnyebben haladnék, ha nem kattantam volna rá a Sims 4-re... :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én most egy Kuchiki Byakuya (Bleach anime) ff dolgozok, meg szeretnék könyvet írni (egy példányban szeretném kinyomtatni), amit a kutyusom emlékére írnék. Nekem a meló miatt nincs annyi időm, persze lehetne de mekem az alvás és a Bates Motel nézése a kedvenc időtöltésem a másik kutyusom nevelése mellett. :D Köszönöm szépen a kedves szavakat, örülök ha tudtam segíteni.
      xxC.

      Törlés

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)