2020. március 1., vasárnap

Frissek és ropogósak - Cat

Sziasztok bloggerlakók!

Nos Cat ismét jelentkezik ( eme bejegyzést, úgy 1-2 hónapja hagyom veszni itt a lányoknak, így gondoltam publikálom). Részemről nem igazán kapok megrendeléseket, de van egy pár saját történetem, amiket mindig újítok, átírok. Legújabban a Tökéletes öngyilkosságot írom át, aminek a részeit előbb Wattpedre teszem ki, majd ide bloggerre. Illetve van amiket még nem publikáltam, mivel friss az ötlet. Ebből van egy nagyon nagy kedvencem is az Életképtelenek. Erre inspirációt Anna Todd After filmje adott most ilyen energiabombát. Borzasztóra tetszett az első rész, annak ellenére, hogy imádok kitűnni a tömegből - így tiltakoztam, hogy én aztán biztos meg nem nézem - , most izgatottan várom a második After-t avagy az After We Collided -ot. 
Lényeg a lényeg mivel ez ilyen vegyes így elmondanám, hogy a Tökéletes szereplős képei kb. decemberbe készültek, ahogy a könyvborítók is.
Az Életképtelenek szereplősei nemrég talán kevesebb mint egy hete, illetve a két fejléc és a kis meglepi a napokban.

Szereplős képek :

Tökéletes öngyilkosság 







Életképtelenek 









Könyvborítók (Wattpedre) :



Fejlécek :



Elvihető fejléc




Ha esetleg valakinek megtetszett a fejléc, csak a címet szeretné rajta cserélni, saját elgondolása van a szöveget illetően írjon nyugodtam. Illetve rendeléseket is szívesen fogadok. 

Ölel titeket: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)