2020. június 4., csütörtök

Újult erővel a színen - Cat jelentkezik

Sziasztok! Üdv erre tévedő blogger lakók!

Nos részemről elég régen adtam magamról életjelet, amire ismételten lehetne ezer meg egy okom.. De mint tudjátok utálok magyarázkodni. Az utóbbi két hónapban nem csak ültem a babérjaimon és lestem ki a világomból, hanem csatlakoztam Abeth  A végtelenbe és tovább csoportjához, ahol kicsit több ihletet és kedvet kaptam a fejlődéshez. Részemről nagyon régen volt már rendelésem úgy igazi megrendelőtől, így magamtól magamnak készítettem dolgokat.
Arról vagyok híres, hogy belekezdek blogokba és nem fejezem be.. Most elhatároztam, hogy 2020-ra szeretnék egy fantasy és egy fanfiction blogot ténylegesen befejezni. A kettőt nem tudom mennyire sikerül összehoznom, valószínű csak az egyiket fogom, de részemről már egy befejezett blog is fejlődés.
Lényeg a lényeg Abeth csoportjában bár új vagyok sok új dolgot mutatott meg, amit eddig nem is használtam és tényleg jobban tetszik a végeredmény. Van még hova fejlődnöm, de már nem annyira rémes mint azt gondoltam.
Lássuk hát mutatok párat:




Ezt a fejlécet és az egyszerű design-t Abeth munkáit látva és a Primadonna BD - en látott segítségei által készítettem.  Az igazat megvallva nekem nagyon tetszik a fejléc. ( Pedig én aztán sose vagyok elégedett a végeredménnyel).






Ezt a designt még Május elején készítettem, mert újonnan rákattantam a Naruto animére, Kakashi lett a kedvenc szereplőm és jött az ötlet, hogy írni kellene egy fic-et. Nos Abeth png készítő posztját alkalmaztam, de még így se tökéletes (persze, mert balfék létemre az utolsó pár lépést - javítást - kihagytam). Ettől függetlenül meghagytam a designt.

Szereplős képek:

Igen azokat is készítettem a blogokhoz, még ha nem is a legtökéletesebbek.








Amint láthatjátok a külsőnkön - mármint a blogén - változtattam kicsit. Igaz szegény lányok válaszát meg sem vártam, mit szólnak hozzá, már kint is volt a nyári design. - mosoly- Úgyhogy ezúton is bocsánat a lányok felé, amiért önfejűen dobtam egy új külsőt a blogra vélemények nélkül.


Szerintem ahhoz képest, hogy spontán gondoltam egyet nem lett rossz. 


Ha esetleg valakinek megtetszettek a készített fejlécek, nyugodtan írjon email-ben. Nálam a rendelések aktívak, egyedül a kritikák várnak válaszra (hogy még élnek - e a rendelések) de ezek mellett azt is vállalok. A napokban pedig érkezek egy - két meglepetéssel. :) 

További szép napot, ne feledjétek legyetek visszafogottan rosszak:  




2 megjegyzés:

  1. Awh <3 Jó érzés, hogy motiválni tudtalak :D látva a régebbi munkáidat, szerintem látszik egyfajta tendencia, örülök, hogy mertél új dolgokba is fogni és remélem ez a kedv még egy ideig ki fog tartani :3 Várom, hogy miket alkotsz még!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Abeth!
      Régebben nagyon elszontyolodtam látva mások alkotásait és az én pff fejléceimet. Most már azért azt tudom mondani magamban látva pl. a Die for Massie fejlécét, hogy igen ez tetszik. :) Persze nagyon sokat segítettek a posztjaid, illetve a csoport is mert bár néztem toturial-t, de az angol tudásom (meg némelyik gyors videó) nekem semmit nem segített :D Pl. Ps effekteket általad tanultam meg használni, eddig azt se tudtam mit kezdjek vele, miután letöltöttem.. :"D Ez azért is vicc, mert egy szerkesztő blog tagja vagyok. Hát látszik, hogy mindig tanulok újat. *-* Köszönöm szépen az elismerő szavaid, aranyos tőled! <3
      Hamarosan érkezem a következő poszttal, talán a jövőhét elején. :))
      Ölel: Cat

      Törlés

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)