2017. augusztus 20., vasárnap

Könyvborító gyakorlásaim - Cat L. Loud

Hola  everybody! 


A mai napra azt gondoltam, ha már augusztus 20.-a van az állam alapítás ünnepe, én is alkotok valami hasznosnak tűnő dolgot. Végül aztán barátom kicsit bealudt mint gondoltam így 3 db könyvborítóval érkezek most nektek. Saját gyártásúak - gyakorolgatok - , így ha viszitek jelezzétek kérlek, illetve ha írtok nekem emailt átírom a nevem helyére a ti blogger neveteket és a cím is cserélhető.   

1. Palm Bitch 
( Előre is sorry az Emma Roberts fanoknak, de nekem valahogy unszimpatikus. 
Nem utálom, de nem is kedvelem kifejezetten, sajnálom ezen nem tudok változtatni.
 Inkább Taissa Farminga <3 )



2. Blue Rose


3. BABABO
( Úgy megszerettem ezt a borítót, akár ByeAlex számát. Igaz nem lett a legprofibb, de nekem mégis így tökéletlenül tökéletes. 
Ettől függetlenül tudom, van még hova fejlődnöm.) 


Ha esetleg megtetszett valamelyik írjatok sorszámot email - ben és átalakítom szívesen, illetve rendelni is lehet email -ben csak a rendelés menüpont - ban leírtak szerepeljenek a mailben. Nektek melyik tetszik a legjobban? Véleményezni ér. :)

Élvezzétek ki a nyár utolsó pár heteit és ne felejtsetek rossznak lenni. :3 
Ölel titeket:  
Cat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Theme by Lydia (css)
and Leona(header)